2013-03-04, 23:11

Skoldagen sprang fort förbi och jag fick hänga med mina fina klassisar. Har sen ägnat för- och eftermiddagen åt en hel del jobb med mitt projektarbete. Börjar se slutet av den här tunneln. Känns som att det faktiskt kan bli bra det här!
 
Missade ju i princip helgen som var, med tanke på allt jobb. Så jag har myst idag istället med chips, dipp, te, film och lillasyster. Under filmen insåg jag en sak, tror jag. En sak som jag funderat på i månader. Känns som att allt liksom föll på plats. Fast, vad vet jag.
 
Sen har jag och mamma legat i min säng och skrattat och kramats.
 
Lite sånt där som gör så att hjärtat voltar av lycka och kärlek. På en simpel måndag. De är inte så pjåkiga trots allt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0