2013-03-02, 18:23

Heeeeeello på er. Helg igen. Kan ni fatta??? Tiden springer så fort att jag nästan känner för att sätta mig ner och gråta lite. Men bara nästan. Ska dock inte göra deeeet. Vore ju dumt att förstöra maaaaaken som jag så ordentligt och snyggt lagt. *host* snört dit på två min för att sen sätta mig här *host*
 
Förstår att många frågor ställdes i ert huvud nu. Varför har amanda sminkat sig?? Med ögonskugga och grejer, och inte bara snört på lite mascara. Vad ska amanda göra nu? Varför pratar amanda som sig själv i tredje person? MEN främst, vad har amanda sysselsatt sig med senaste tiden? EGENTLIGEN.
Och ja. Jag ska släta ut alla frågetecken, lösa upp alla knutar på hjärnans tänkarceller. Jag ska förklara allt.
Först! Sminket? JA. Igår var det ju fredag = måste firas. Så det gjorde jag. Jobbade till nio. Tio i tio var jag redooo for a night on the town. Hann gå från sunkigt vårdbiträde till party princesss *hosthost* på knappa halvtimman. Där snackar vi bedrift. Dagens smink beror på de kommande restaurangbesöket, då jag kände att även min familj bör få se mig någorlunda snygg (nåja. man kan inte göra änglaaa borte apeeen)
Vad jag har gjort under veckan som gått??? Officiellt så har jag jobbat, hängt med vänner, firat Charlottes körkort, firat födelsedag, hängt med lillebror och mami, kramats, dansat, pluggat och sånt däraaaa.
Oofficiellt??? Då har jag läst bok och längtat hem när jag jobbat, skvallrat och skrattat med fina kompisar, åkt bil i dagarna tre, pussats, haft deeptalks med mami, kollat kläder och lyssnat på frank ocean  istället för att plugga, fuldansat (sant. fråga lisa) och skeeeeedat.
Se där. Ni fick båda versionerna. You lucky bitcheeez.
Då har vi löst de stora gåtorna. De svåra. De andra är lite ovesäntliga och ganska lätt uträknat. SÅ det jobbet ger jag till er. Kan ju liksom inte göra allt åt er. Är väl inte eran morsa. 
Kommentarer
Postat av: Tove

Sv; Haha jag tycker du var grymt snygg Amanda på bilden, galen kväll! YOLO ;)

Svar: Haha, ja vi får köra på YOLO ;)
Amanda Eriksson

2013-03-04 @ 15:15:37
URL: http://tjonssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0