2013-07-16, 23:28

Okej, rätt enformigt upplägg på bloggisen. MEN screw it. Orkar inte bryyy mig.
 
Idag har jag jooobbat. Och som jag tycker det är kul. Som jag älskar att skratta med de där flickorna. Kommer kännas tomt när vi lämnar varandra till hösten. För att jag trivs, det finns det ingen tvekan i. Älskar det helt enkelt. Skulle kunna jobba i princip var som helst, bara jag har det sällskapet. Bra kollegor är sannerligen a och o. Och mina, de är de BÄSTA. Så det så.
 
Nu ska jag diska. Sen sova. Imorgon ska jag JOBBA. Den ni. 
 
Btw. VAD vill vädret???? Är för fasiken juli och inte oktober. Kom in på jobbet dyngsur efter min cykeltur (you gotta love livet som billös) och alla skrattade åt mig pga min outfit och frisyr. Så hoppas på solsken imorgon :))))
 
SOVGOTT.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0