2013-07-10, 17:28

Hejheeeej vänner!
 
Här sitter jag i MITT kök. TandställningsLÖS. Den ni!
 
Japp. Jag har flyttat. Bor numera bakom en dörr där det står A. Eriksson, varken mer eller mindre. Jag är fortfarande gardinlös och har en felvänd soffa. Men det gör mig inget. För det löser sig. Jag trivs!
Fyndade ett köksbord igår. Betalade femtio svenska kronor. Lite slipning och målarfärg så kommer det passa kalasbra här, i mitt kök. Ska måla och slipa mina köksstolar också. Tapetsera och spika, hänga upp hyllor och greja. Men det gör inget att det inte går snabbt. Bara det blir bra. Rom byggdes ju inte på en dag. Eller huuuur??
 
Tandställningen, den rök under studentveckan. Och oj så nöjd jag är. Lyckoruset i att ha fritt space i käften. ALLTSÅ. Har en liten uttagbar tandställning just nu. Men det gör inget. För den stora är borta.
Jag kan inte låta bli att le åt mig själv i backspegeln varje dag på jobbet. Bara för att se, jooo mina tänder är raka och tandställningslösa. LYCKAN.
 
Bilder och sånt får ni en annan dag. För nu ska jag käka middag. Potatisklyftor, helungsstekt kyckling på ölburk, sallad och vitlökssås. Det ni. Och en tekopp på det. Såklart.
 
Ikväll så ska jag kramas med Lise. Det blir mysigt.
Kommentarer
Postat av: Elin felin

Wohooooo! She´s alive :D
Vilken fin tapet du har i köket!! Borde verkligen ta mig förbi och se hur det ser ut i ditt ktypin med A.Eriksson på dörren :)

2013-07-10 @ 20:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0