2013-02-20, 20:36

Finaste dagen. Lett och skrattat dagen igenom. Sånt är fint. Sånt gillar vi.
 
Efter vår oerhört korta skoldag bjöd jag hem två av de finaste flickorna på klotet. De fick smaka mitt (ny)bakade fika och så drack vi apelsinsaft. Sen satt vi i soffan och surrade om allt och inget. Sånt är nice en vanlig onsdag.
 
Skalade därefter närmre tre kilo potatis, samtidigt som Michaela och Dasha surrade. Andra avsnittet av deras poooood, and I'm hooked.
När mami återvänt hem var vi duktiga och gjorde palt. JA, vi hann såklart med lite annat också. Sång- och dansuppvisning för syskonen, skratta åt sånt ingen annan än oss förstår, high-fivea x antal gånger osvosv.
Den kvinnan alltså. Som jag ÄLSKAR henne. Finns inte ens ord för det. Jordens underbaraste. Det är min mamma.
 
Nu sitter jag och filosoferar (som min syster skulle sagt). Ska skriva ut ett arbete och sen krypa till kojs med min braiga roliga booook. De e nice. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0