2013-02-19, 19:10

Vänner!! Hej på er. Två glada nyisar (=nyheter). Amanda (jag dvs) har gått och blivit lite teknisk. Löste just mitt problem med telefon-datorkontakten. Okej. Nåja. Löste det var väl att ta iiii. Men jag kan numera föra över bilder. Yeaaaah. Grymt. Den andra grejen är dagens väder. En stor fet tummen upp för det. Och vet ni vad det betyder?? Våren och ljuset är på väääääääääääg. Livet känns så mycket enklare med en sol som skiner.
 
Bilden ovan tog jag en tidig morgon på jobbet. Gode nice. Älskar att vara precis där. Oerhört vackert. Naturen är fascinerandeeee.
 
Okejokej. Tror det där med att jag kom på en lösning gick mig till huvudet. Tårar rann nerför min kind för en stund sen och nu jävlar. Nu är tydligen livet en solskenssaga. Inte lätt alla dar. Blir galen på humöret som ändras på 0.2sek. MEN sånt man får ta som tonåååring antar jag.
 
Ok. Tisdag idag. Vilket innebär min tvkväll. Taggartaggartaggar. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0