2013-02-17, 19:13

Sunday funday. Eller nå sånt. Jag känner samma som Chandler. Gör allra helst så lite som möjligt. Helst inget alls. Såååå jag har spenderat dagen i sängen med en bra bok och bra musik. Självklart även några skolböcker och lite limevatten (senaste te-substitutet).
 
Gårdagen.
Vaknade tidigare än mänskligt. Livslusten återkom någon gång där på eftermiddagen. Favoritmiddag med syskon och morföräldrar. Melodifestivalmys (vägrar sägar mello) med två favvisar, Charlotte och lillasyster. Sen anslöt sig två till giiiirls. Skvallrade lite. Skjutsade nå grabbar. Därefter skedade jag. 
 
Meeeen min helg tar inte slut än. Föööööör bf3a är lediga imorgon. Och ingen är gladare än jag. 
Det var allt för nu. BYYYYEBYE!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0