2013-02-13, 15:22

Det är såhär ni är vana att se mig. En tekopp i handen och musik i öronaaaa.
Meeen sen igår eftermiddag är det såhär jag är nu. Tekoppslös. Dock fortfarande musik. Den släpper jag never ever.
 
Why??? Ja det kan man fråga sig.
 
OK. Svaret är lätt. Jag har ont i magen jämt. Så ska vara extra snäll mot lillmagen. Så den kanske mår bra snart igen. Har fått för mig att teet gör det värre men hoppas det är fel.
 
En halvtimma efter mitt livsavgörande beslut (feeeeeels like one) igår visste jag inte vars jag skulle ta vägen. Vad jag skulle göra. MEN har överlevt hela dagen utan te. Till och med hos mormor och morfar när lunch (dvs. te och mackor) serverades.
Så en eloge, tummen upp och APPLÅD till mig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0