2013-02-11, 16:11

Bjuder på de snyggaste bilderna jag någonsin bjudit på. It's meeee. And I'm fabulous. (Alltså seriöst. VAD gör jag eeens på första bilden????????(frågetecknena kan aldrig ta slut))
 
Nä ok. Kanske inte snyggast. Meeeen. Har liksom noll annat att bjuda på dagar som dessa. Har inte fått kontakten telefon-data att fungera. Mitt datasnille till lillebror får guida trögskallen (moi) en dag snart.
 
Förövrigt så saknar jag min knäppskalle till lillebror. Vars eeee du. Kom hem till määääh.
 
Sitter och trycker i mig pepparkakor a la farfar-style (dubbla med smööör) som om det inte fanns någon morgondag. Det gör det ju dock. HeheHE. Känns som att jag bara käkat och käkat helaaaa långa dagen. Min mami bjöd mig på go'lunch. Fanns allt från pasta carbonara och kolja till paaalt. Mums. Sen hängde vi på bibblan med "den hostande-viskande-stolsälskande-mannen". Det var nice.
 
 
Ojoj. mycket rolig info här på bloggizen. Försöker pigga upp er med den peppande bilden ovan. Känner ni glädjen sprudla inom er? Happ. Maybe it's just me.
 
Nä okeeej. Ska fortsätta plugga nu. Faktiskt varit lite duktig todayy. Jobbat med projektarbetet och sånt dära.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0