2013-02-04, 22:04

Det slog mig. Att på fyra månader. FYRA månader. Inte ens en hel hands fingrar längre. På 42 sidor i min kalender. På 17 veckor. Då är det studentvecka. SAY WHAT liksom??!! Studentvecka. Fattar verkligen noll. Att jag. Lillalilla jag ska ta studenten. Det är liksom vår tur nu. Får hjärtklappning, andnöd, ångest och paniiik vid tanken. Att jag ska ut i världen. Snälla någon. Stanna tiden. På riktigt alltså. Livet, som vi vet det, tar liksom slut.
 
Klänningen den hänger här bredvid mig. Skorna, dem står redo att vinglas i. Och huvudbonaden. Den ska nog dyka upp i veckan. Det händer alltså på riktigt. Ojojoj. Får snörp i halsen.
 
Så hetsdricker te och hetskollar tumblr för att inte tänka på denna insikt något mer.
 
Och ja. Jag kanske överdrev lite. Men ändå. Fyra jävla månader är ingenting.
Kommentarer
Postat av: Tove

så jävla avis! ;) haha, dina tumblr bilder är ju klockrena amanda!

Svar: är avis på er, som har ett år kvar ;) haha, tack! älskar dem
Amanda Eriksson

2013-02-09 @ 19:00:07
URL: http://tjonssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0