2013-02-02, 17:55

Är typ mer taggad för dagens middag än vad jag var inför gårdagens utgång. Hehe. Meeen så är det ibland. Man kan inte alltid vara på topp. Riiight?? Förfestade gjorde jag, vågrätt under en filt. Väl ute drack jag vatten, vatten och vatten. Tog hand om vänner, dansade och umgicks. Blev ändå en bra kväll. Thanks to Liiiiiisa. Älskade tjejen.
 
Any how.
Vad det bjuds på för hejdundrande ikväll? Fondue of course. Allt bra länge sen sist, så det kommer smaka galant i lillmagen. Yummy in my tummy. Som de skulle sagt i Amerikat. Taggataggataggatagga. På en halvtimma serveras det.
 
Sitter och peppar med allas vår Håkan i högtalarna. Det doftar en blandning av mat, ljus och nagellack. Och på skärmen visas bild efter bild. Hänger på  tumblr. As usual.
 
Ikväll jobbar jag. Så kom ut och sväng era lurviga!! Just do it bitcheeezzz. Come on.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0