2013-12-17, 01:17

Namn: Amanda
Piercingar: Öron + navel.
Tatueringar: None.
Längd: 176 cm. Tror jag???
Skostorlek: Beror på skon ju
Hårfärg: Brown
Fräknar: Nope.
Motto: Lever efter devisen "sova kan man göra i graven"
 
Kär? Not.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nää. Eller ja, jag planerar ju en flytt??
Tänker du på självmord? Nej.
Tycker du att du är attraktiv? Haha.
Dricker du? Kan väl hända.
Använder du droger? Big NO.
Röker du? Nej.
Vilket schampo använder du? En röd flaska, hehe.
Vilken parfym använder du? Glömmer typ jämt att använda det, så kör på min natural scent :):):) och deo.
Vad är du rädd för? Döden, framtiden, failure, kärleken, mörker.
Gillar du att tvätta? Bästa som finns ju.
Gillar du berg och dalbanor? Ärligt så vet jag inte, haha. 
 
Senaste...
Filmen du hyrde? Oj minns inte sist jag gjorde det???
Filmen du köpte? Ännu längre sen, no idea. 
Låten du hörde: Lyssnar på "jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig" med Håkan H as we speak.
Personen du ringde? Mormor.
Personen som ringde dig? Mamma.
TV-program du såg? Nigellissima.
Person du tänkte på? Charlotte. Önskar hon var här <3
 
För eller emot...
Långdistansförhållanden? För???
Utnyttja någon? Emot.
Självmord? Kan inte riktigt tycka något här tror jag? Har liksom aldrig varit i det läget, så vet ej.
Ungdomar som röker? Googla "smoker lung" eller något sånt. Sen fimpar du.
Använda droger? Emot.
Sex före äktenskapet? För.
Köra onykter? Emot!!
Förhållanden? För. Dumma frågor.....
 
Favorit...
Låt: OJ. Vet inte, alls. Går i perioder ju!
Sak att göra: Hänga med vänner, äta middag med släkt och familj, kramas, skratta. Skratta är nog det bästa. 
Sport: Haha........... Då jag då inte vet??
Dryck: Mjölk!!
Kläder: Vet inte??? De som är snyggt, skönt och som jag känner mig bekväm i :):)
Film: Vet inte?? Gillar så många juuuu. 
Bil: Kollar mest på färgen *typisk tjej*. MEN kjd:n på jobbet är nog bäst. Den har alla radiokanaler inprogrammerade och kan köra snabbt i svängar :)))
TV-serie: Vänner!
 
Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? Självklart..
Gråtit över en flicka? Japp.
Ljugit för någon? Jodå.
Varit i slagsmål? Nej.
Blivit arresterad? Nej.
Träffat någon från internet irl? Ja. Julia ju:)))
 
Antal...
Gånger du vart kär? Räknas kär a la dagisstyle??
Gånger ditt hjärta brustit? Alltför många gånger.
Hjärtan som brustit på grund av dig? Noll. Eller vad vet jag?
Tjejer du kysst? Haha
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Bor ju i p-town så träffar i princip alla ju. Men regelbunden kontakt? Orkar inte räkna efter, hehe. Bästa människorna gick ju på furuberget, så kan inte släppa de bara så där! 
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Dunno?? A few!! 
 
Senaste...
Boken du läste? "Vi är inte sådana som i slutet får varandra" av Katarina Sandberg. Sträckläste den på en kväll, hehe.
Personen du fick mail av? Luise!
Personen du fick brev av? Åhlens, fick 50kr:))
Personen du fick sms av? Charlotte.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Då jag då inte vet. 
Saken du köpte? Köpte ingredienser till min och Charlottes plankstek i torsdags. 
Dryck du drack? Varma koppen, hallon och blåbär. Bästa grejen!
Mat du åt? Fil och flingor, om de räknas. 
 
Vad har du gjort idag? Inget alls. Duschat. Bäddat sängen. Pratat med vaktisen. Lider av förkylningen from hell just NU.
Var det kul? NEJ.
Brukar du svära mycket? Jo, jävlar, ibland svär jag som fan. 
När stiger du upp på morgonen? Beror på om jag jobbar eller ej. Men vaknar alltid vid sex-sju. 
Gillar du att slåss? Gillar? Älskar <3333
Vad har du på dig? Pyjamas.
Vad ska du göra ikväll? Sova. 
Vad är du allergisk mot? Nadaaaa. 
Var har du ont? I hjärtat. Och halsen a little bit.
Använder du hårspray? Har bara en provversion av ett tanthårspray, så nej. Det sker typ två gånger per år.
Kan du stå på händer? Kan hjula jävligt bra :D
Håkan Hellström eller The Ark? Sicken fråga?? Håkan såklart!!
Salt eller socker? Både och.
Gillar du ketchup? Duger i krig.
Är du glad nu? Alltså, nja. Vet inte.
Var du glad igår? Nej??
Vad dansar du till? Allt. Men allra helst till Rihanna på en nattklubb i Ryssland.
Stockholm är... ? Vår huvudstad?
Göteborg är... ? Långt bort. Och staden som håller Cajsa gisslan.
Kan du sjunga? Haha. Fråga min lillebror 
Land du vill besöka? Alla.

2013
 
[x] Du har hittat ny musik du gillar
[x] Du har fått nya kompisar
[x] Du har varit i ett annat land än Sverige
[ ] Du har hoppat från 10'an
[x] Du har varit ledsen
[ ] Du har velat dö
[ ] Du har knarkat
[x] Du har varit glad
[ ] Du har blivit kär
[x] Du har känt dig sviken
[x] Du har känt som att ingen har sett dig
[x] Du har suttit vid datorn mer än du brukar
[x] Du har rappat
[ ] Du har skrivit en låt
[x] Du har känt hat
[x] Du har känt som om någon tagit dig för givet
[ ] Du har varit i slagsmål
[x] Du har varit "sjuk"
[x] Du har varit sjuk
[x] Du har dansat
[x] Du har bråkat med dina föräldrar
[x] Någon har sagt att du är snygg
[x] Du har bråkat med någon du tycker om
[x] Du har strulat med en främling
[ ] Du har strulat med en av samma kön 
[ ] Du har varit så uppjagad att du gjort misstag
[x] Du har gråtit för något som hänt i ditt liv
[ ] Du har lekt för mycket med bilddagboken
[x] Du har slagit någon
[ ] Du har kallat någon hora/slampa
[ ] Du har däckat
[x] Du har kräkts
[x] Du har druckit alkohol
[x] Du har sovit i motsatta könets säng
[ ] Du har raggat på främlingar
[x] Du har kysst en främling
[ ] Du har rymt hemifrån
[x] Du har bakat
[x] Du har sovit utomhus
[x] Du har åkt bil med fyllon
[x] Du har saknat någon
[ ] Du har duschat med någon
[x] Du har badat i havet
[x] Du har solat utomhus
[x] Du har solat i solarium
[x] Du har snackat i telefon mer än 2 timmar
[x] Du har fått blommor av någon från motsatta könet
[ ] Du har gett någon blommor
[ ] Du har sett en död människa
[ ] Du har varit på sjukhus
 
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Massor. Tagit studenten. Flyttat hemifrån. Skaffat mig fler jobb. Känns litegrann som att jag bara gjort nya grejer?? Nä ok. Men massa nya i alla fall.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inte några, så ja:)))
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej. Dock gravid :D Åh lyckan!!!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Sverige (daaah), Turkiet x2, Ryssland, Finland, England.
6. Är det något du saknat år 2013 som du vill ha år 2014? Vars ska jag börja? Känner just nu att jävlar vad jag hoppas mycket på nästa år. COME ON. Snälla, be good to me.
7. Vilka datum från år 2013 kommer du alltid att minnas? 7 juni, alltidalltid. 
8. Vad var din största framgång 2013? Att jag gick ut med bra betyg. Mina jobb. Att jag, bara jag kan, alltid ställer upp för mina nära och kära. 
9. Största misstaget? ............
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte allvarligt, bara små grejer. Knäet har inte ens gått ur led :))) (kommer säkert göra det den här veckan bara därför;))
11. Bästa köpet? Min soffa :) 
12. Vad spenderade du mest pengar på? Hyra, resor.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja! 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? Finns så fruktansvärt många. Alla låtar från jobbsommaren, festhösten och deppkvällarna. Men framförallt stundettiden, kommer aldrig kunna lyssna på "sommartider" utan att gråta.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Åh. Vet inte. Förra året slutade pissigt och det verkar inte vara någon lyckokavalkad i detta årsskifte. You gotta love life.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Vågat.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Fegat.
18. Hur tillbringar du julen? Med de jag håller allra kärast.  
19. Blev du kär i år? Nej.
20. Favoritprogram på TV? Älskar "Så mycket bättre". Men favorit? Det vet jag inte.
21. Bästa boken du läste i år? Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann, tror jag!
22. Största musikaliska upptäckten? Min egen röst :D Ne, men vet inte. Har inte gjort någon magical discovery inom det området.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Minns inte??
25. Något du önskade dig men inte fick? Fred på jorden. 
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2013? Hade bästabästa dagen. Fick vara med alla jag tycker om, på riktigt typ alla. Ville aldrig att dagen skulle ta slut. Lever fortfarande på den där helgen. Jävlat bästa dagen på året, tror jag.
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2013? Oj, haha. Stil? Jag? Kör mest på det som är närmast typ, hehe. Nämen jeans, docs, stickad tröja/skjorta/munkjacka och ryggsäck.
28. Vad fick dig att må bra? Fina vänner. 
29. Vem saknade du? Alldeles för många och mycket.
30. De bästa nya människorna du träffade? Mina vikarietjejer är bäst. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0