2013-12-15, 18:44

 Hörrni. Ännu en helg till ändå. Tack för det måste jag säga.
 
I fredags lagade jag och födelsedagsbarnet plankstek (oerhört gott). Sen drack vi drinkar, spelade kortspel och "jag har aldrig". Vi dansade, skreksjöng och skrattade, berättade hemlisar och konstiga minnen. Underbar start på kvällen! Efter att jag fnissat och skrattat i bilen med päronen så klampade vi in på kära Kalles. Höll dock inte stället så kärt just den kvällen.
 
Igår låg jag i soffan hemma hos mamma framför Musikhjälpen (som förövrigt tog slut idag - vad ska jag nu göra med mitt liv???) Sen hängde jag med bästisen innan jag for till Skellefteå för att jobba (aka sälja program och gå på konsert - asnice ju!)
 
Idag vaknade jag megaförkyld. Har inte känt såhär sen innan operationen min, vilket iofs är skönt. MEN inte direkt något minne jag vill återuppleva? Därför jag ser ut som ovan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0