2013-08-24, 01:25

vilket är ditt bästa sommarprat?
av de få jag lyssnat på, maja ivarsson. eller filip, men sen älskar jag ju allt med honom.

vilken är den bästa kombinationen av två saker du vet?
kyla utomhus och värme inomhus. det är fint.

 

vad gjorde du för exakt fem månader sedan?
dansade med mina flickor.

 

när var du avundsjuk på någon senast?
jag minns inte. skönt, va? jag är ofta avundsjuk. men just i detta nu så kommer jag inte på något.

har du något onödigt du gör?
jag tänker. och saknar.

 

kan du visa en bild på något jättebra?
kan kan jag. men det jag tänkte på när jag läste "jättebra". det har jag ingen bild på.

 

vad är det sämsta med denna vecka?
att jag känt mig så fruktat ensam.

 

vad ska du göra resterande dagar av denna vecka?
imorgon ska jag plocka körsbär, äta tacos med två bra tjejer och gråta på avskedsfest för en av mina favoriter. på söndag ska jag andas. och jobba.

 

när hade du hjärtklappning senast?
när jag låg i soffan tidigare ikväll.

 

vad ska du göra i höst?
jag vet inte. and that scares the shit out of me.

 

har du några planer inför slutet av sommaren?
sommaren är redan över.

 

vad är det konstigaste du gjort för kärlekens skull?
jag har tappat bort min tro på den. så, that's that.

 

vad borde du göra men orkar bara inte?
just nu sova. men jag orkar bara inte.

 

vad har du i ditt kylskåp?
hallonkräm, bananer, rödlök, choklad, vin, avocado. och fil, ej att förglömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0