2013-04-08, 17:24

Lovar du att vara ärlig? I solemnly do swear
Du heter: Emma Amanda Felicia
En låt som du lyssnar på när du är ledsen? Lyssnar mest på sorglig musik faktiskt. Mina listor heter saker som "stanna livet, jag vill hoppa av" "älskade förbannade kärlek" "dansa fastän hjärtat brister" "sömnlösa nätter". Och lite sånt. Lyssnar dock helst på Melissa eller någon annan svensking när jag gråter och hjärtat värker.
Beroende av: Kramar, musik, kärlek, skratt, vänner, kusiner, kidsen, familjen och lite till.
Vad behöver du mest just nu: Kramar. Och frukt.

Vad gör du för att imponera på någon? Har insett att jag är jag. Tycker någon inte om mig för den jag är. Ja då är det deras förlust. Jag klarar mig fint i alla fall.
Är du allergisk mot någonting?: Säkert någonting så som min mage mår just nu. 
Nästa mål i ditt liv: Oj. Jag vet inte. Bra betyg?? Ja något åt det hållet. Tror jag.
Hur svarar du i telefon? Beror på. Oftast "hallå".
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Vi syns sen då!"

 

Antal timmar sömn inatt: Sju - åtta timmar tror jaaaag.
När mår du bra: Kan ha haft världens sämsta dag och sen känner jag en klump av lycka i magen. Det är fint. Men allra bäst mår jag när jag är bland människor jag älskar. Det är det bästa som finns. Mår alltid bra när jag får hänga med barnen som mitt hjärta klappar för. Stunder med dem är det absolut bästa.
Är du smart: Är inte dum.
Vad saknar du: Helt ärligt. Att sitta i en soffa och lyssna på musik med hela min familj. Att bli kramad av han som kramar bäst av alla. Att tappa bort en filmhandling för att den känns som det minst väsentliga av allt. 
Är du blyg? Är numera rätt så oblyg. Thank God. Svinjobbigt att vara som en vit tapet på väggen.


Sysslar du med någon idrott: HA HA. Svar nej. Sånt får mig bara att gråta, för att jag är så värdelös.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vet inte riktigt vad jag tror om kärlek överhuvudtaget. Jävligt less.
Vad gör du i morgon: Skolaaaaaa. Sen ska jag skriva på en hemtenta. Annars inga stora planer. Kanske cyklar någeeerst. Cykla e nice.
Vad är det värsta du vet? Lögner. När man låtsas som att någonting inte hänt. Skidsäsongen. Blir alltid fett less alla jävla skidor på tvn, och VARFÖR ska alla pensionärer sitta och glo dagarna i ända?? Blir tvingad att se för att prick alla vårdtagare kollar.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Är så jäkla lost i kändisvärlden. Har noll koll at the momeeent. Tryin' to live my own life, instead of theeeeirs. 

Vad längtar du till? Just nu längtar jag till att min mami ska komma hem från jobbet. Come on woman. Längtar även till lördag, 50års feeezt i le eriksson/nordkvist casaaa. Turkiet. Studenten. Värmeeee.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Svar ja.
En speciell dag du minns: Minns 10 juni 2011 så jävla mycket. Finaste dagen. 
Har du strumpor på dig nu: Vad tror du?? Of course. Två par till och med.
Vad ska du göra ikväll: Ska ha en het dejt med min chipspåse och en skål dip, samt skolarbeten.

Är det okej att gråta: Ja. Alltid. Hela tiden. Gråt bara. Gråtgråtgråt.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Ha på dig det du vill ha. Det du trivs i. Vad det står på lappen kunde jag inte bry mig mindre om. JAG VILL INTE VETA VARS DU KÖPT DIN TRÖJA. Om jag inte frågar dvs. Då vill jag veta.
Vad gör du när går du upp ur sängen en helgmorgon: Vänder mig om och kollar klockan. Somnar antingen om eller stiger upp och käkar frukooooost.
Är du bra på att laga mat: Ja. Det skulle jag vilja påstå att jag faktiskt äääär.
Vilken är din favoritglass: Älskar all glass. Utom romrussin.

Vad äter du helst när du ser på film: It dependssss. Frukt, fil, choklad, chips, glass. 
Något du har lätt för: Tänka. Hitta på konstiga grejer. Lejda mig.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Haha. Morgonmänniska. Visst dåå?? NOT. Alla som sovit med mig vet att jag hatar alla människor i hela världen på morgnarna. 
Vilken ögonfärg har du: Brunaaaa.
Vad gör du på helgerna: Hänger med frienddds. Jobbar. Dricker te med kusineeer. Partajar. Sover. Pluggar. Lyssnar på musik. Äter mat. 
Vad får dig att le? Fina ord. En bra låt. En grym bok. Kompisar. Mamma. Ett minne. Bra väder. God mat. En konstig tanke. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0