2013-04-07, 19:23

Lite såhär känns livet. Ross visar precis hur det är. And I'm freeeeeaking tired of it. Jävlar alltså.
 
Imorgon är det måndag och en ny skolvecka. Känner verkligen hur jag vill skrika "NEJ", och det även efter att jag insett att det är på pricken två månader till studenten. Kan jag inte få vara ledig i alla fall en extra dag? Snälla. Vill sova, sova och sova. Behöver sova, sova och sova.
 
Har haft ett fint lov, inget hejdundrande exciting sådant. Blev ingen grand final. För vet ni vad? Nu är det slut med lov för min del. No more sportlov och andra sköna avbrott i vardagen. No moooore.
 
Vad jag gjort under detta sista lov? En hel del, har knappt varit hemma någonting känns det som. Påskhelgen spenderade jag massamassa timmar på jobbet. Har jobbat i princip hela lovet faktiskt! Sen har jag hängt med vänner och släkt. Pussat massor på de finaste barnen jag vet. Gjort sånt där som värmer hjärtat helt enkelt. De behöver det, hjärtat mitt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0