2012-09-20, 23:34

Dåliga dagar blir ibland till de finaste. Med rätt sällskap, kloka ord, kramar och en mängd skratt ordnar sig det mesta. Har umgåtts med min mamma. Vi har varit sådär som bara vi kan vara. Vi har skrattat åt bara sånt vi förstår. Vi har suttit i varandras sällskap, njutit av te och läst bloggar. Vi har spenderat pengar på ekologiska mascaror på åhlens. Vi har hängt med mormor och morfar. Vi har sjungit sådär som jag bara gör i hennes sällskap. Vi har skrattat så magen gjort ont. Vi har haft det bäst med andra ord. Dagar som denna förstår jag vilken underbar kvinna jag har att göra med. Vilken ofantlig tur jag har som har henne. Hur underbar hon är. Och framförallt vad hon betyder för mig. För vad skulle jag göra utan min mor. Min klippa här i livet. Hon som alltid finns, oavsett vad. Mamma, älskadeälskade du. Du är den finaste jag vet.
Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh älskling! Nu grinar jag (suprise,suprise va?). Du är den finaste jag har också! Vad gjorde jag utan dig?? Vill jag aldrig veta! Älskar dig sötnos. Kram, mamma.

2012-09-21 @ 15:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0