2012-09-04, 23:20

Underhållit mig med Filip och Fredrik hela kvällen. Satan vad dem är bra. Bäst. Älskar dem. Nu borstar jag mina tänder så de håller sig fina och viiiiiiita. Nåja. Påtal om tandborstning, imorse fick jag äntligen träffa världens bästaste Elin igen. Saknat henne. Sen hurtade jag mig och cyklade till skolan. Okej I admit it. Jag missade bussen.
 
Som vanligt spelas musik här hos mig. Gjorde för någon dag sen en ny spellista. Älskar den. Härligt lugn och skön. Perfekt bakgrundsmusik. Vilket passar mig ypperligt. Jag som alltid spelar musik. Fråga mami. Hon är less.
Imorgon börjar jag 8.10, och slutar redan 11.00. Sen ska Cajsa följa med mig hem. Ringde just till henne och frågade och hon VILLE. Nä okejj går ju inte i åk 2. Det är bestämt sen länge. Vi ska käka kräftor. Är galet taggad. Älskar kräftor. Sen ska vi sova på stugan, mysa och skeda natten lång.
 
Känner att det här inlägget blev väldigtväldigtväldigt konstigt. Tror jag behöver lite mycket sömn. Återkommer mer normal nästa gång. Promise. 
Kommentarer
Postat av: Elin felin

Hahahaha!

På tal om tandborstning berättar du att du träffat mig?!?! :P

2012-09-05 @ 09:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0