2012-10-30, 21:45

Sitter och värmer mig med en kopp apelsinte i min nya stora, stickade polotröja som jag fyndade på kupan igår. Bästa stället att fynda såna kläder på. En tjuga och den var min, som hittat! 
 
Första dagarna på lovet har jag spenderat på ett mycket bättre sätt än här, framför datorn. Har haft massa roligt för mig!
Partajat hos världens finaste Lisa, jobbat och tjänat pengar för att sen förstöra en del av dem idag i Luleå, spenderat en hel dag i pyjamas, börjat se vampire diaries och en hel massa annat skoj.
 
Ikväll har jag hängt med Ida, Lisa och Sofia. Väntar på att Lisa strax ska komma tillbaka. Hon är duktig och är på träning. Ska få rå om henne hela natten. Åh så underbart, var ett tag sen sist.
Ska ta och tända massa ljus, gå ut med vovven och ta fram kvällsfika tills hojna kommer heeeeeem. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0