2012-10-04, 13:23

Torsdag. Redan torsdag tycker säkert ni. För mig har det här varit den segaste veckan någonsin. Men jag är på god väg att vara tillbaka. Snart är jag mig själv igen. Idag har jag till och med lyckats få på mig riktiga kläder. Stort framsteg!
I nuläget ligger Nella och sover, medans jag surplar i mig min smoothie. Ska strax ta med mig henne på en promenix. Ska bli skönt, jag behöver frisk luft. När vi kommer hem ska jag avsluta skolarbetena och sen njuta av dagen. För nu har jag kommit till det stadiet, att jag faktiskt kan njuta av en dag hemma. Thank God! Äntligen på bättringsvägen. Ingen kan förstå hur lycklig jag känner mig. Life is great. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0