2012-10-02, 23:24

Den här tisdagen har varit värdelös. Helt onödig. Ska dock inte klaga, det ger inget. Såå vi lämnar det och glömmer att dagen ens har funnits. Deal?
 
Vi hoppar direkt till onsdagen, vilket jag hoppas blir en bra dag. Kanske inte en dag värd att minnas, men en bra dag. Jag har planer på att åter ta tag i mitt liv. Jag ska jag ta igen lite skolarbeten. Har även tänkt ta tag i projektarbetet, på riktigt denna gång. Dagens höjdpunkt blir förhoppningsvis att Lisa kommer hit. Finafina Lisa. Hoppas det. Det skulle göra min dag!
 
Allra först ska jag dock sova. Sov inte alls gott igår, och trots mina tre sovstunder idag så är jag fortfarande trött.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0