2012-10-01, 14:15

1. Är du singel? Japp.
2. Är du lycklig? Jo , skulle kunna vara lyckligare, men sånt ska man inte tänka på. 
3. Är du uttråkad? Yes indeed
4. Är du ledsen? Njaa, är så hungrig att jag skulle kunna gråta över vad som helst just nu. 
5. Är du italienare? Sì, assoluto. (Kan hända att jag googlade det dära)
6. Är du gravid? Nope.
7. Är du full? Askalas.
8. Är du en cooling? Coolast i stan
9. Är du från Irland? No I'm from Italy, remember?? 
10. Är dina föräldrar gifta?
 Nej.

 

Kärlek

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Vet inte riktigt.
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja, men vem har inte? 
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade?
 Självklart jaaaaa.
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom?
 Haha ja. 
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ja.
6. Har du haft en hemlig beundrare?
 Tror inte det, och han skulle ju inte vara så hemlig då.
7. Är du kär? Nej...
8. Vill du gifta dig i framtiden? Absolut!

 

10 saker två alternativ

1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon.
3. Katt eller hund? Hund. Rädd för katter.
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Bästa vänner. De är det finaste som finns. 
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Av två onda ting, cola.
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Beror på humöret. Gillar bådaaaaa 
8. Pengar eller lycka? Lycka, såklart. 
9. Dag eller natt? It depends 
10. MSN eller mobil? Mobil

 

10 "Har du nånsin…"

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Är ju världens bästa barn, så smiter aldrig
2. Brutit ett ben? Nejnej, dock önskat det flera gånger. 
3. Gjort nåt du ångrar? YOLO juuuuu
4. Hoppat Bungee Jump? Nope
5. Ljugit för någon du tycker om? Alla har väl dragit en vit lögn någon gång??
6. Ätit en hel tårta? Tror inte det, är mer den som bakar än käkar.
7. Gjort bort dig offentligt? Hahaha jag är expert inom det området.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ha ha. 
9. Gråtit när ett husdjur dog? Japp, till och med när min trebenta groda dog.
10. Velat försvinna? Ja..

 

Skit

 

1. Vad såg du på tv sist? Vänner!
2. Vems blogg läste du sist? Minns ej?
3. Vad åt du sist? Lite glass 
4. Vem pratade du med sist? Mamma
5. Vem ringde du sist? Mamma 
6. Vem messade du sist? Lisa
7. Vad läste du sist? PT
8. Vem pussade du sist? Det är ett mysterium. (yoloooo, visst lisa??)
9. Vem kramde du sist? Lisa
10. Vem bjöd du sist på något? Bjöd Lisa på frukost igår.  
11. Vad köpte du sist? Glass, och hyrfilmer i lördags.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha, varje gång jag läste yolo så började jag skratta.. Men när jag läste att du hade haft en trebent groda höll jag jävlat på att garva ihjäl mig!!!! Sötis

Svar: Hahaha! Grät faktiskt floder när hen dog, ett riktigt trauma...
Amanda Eriksson

2012-10-01 @ 20:54:10
URL: http://llisalundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0