2012-05-31, 00:03

Hade en känsla av att det var Elinfelin som varit framme. Och se så rätt jag hade. Du är allt bra fin du Elin, vet du det? Tycker om dig. Men idag, min vän, idag är jag betydligt mer nöjd med mig själv. Fick tillbaka np i engliiiish och känner mig ganska så duktig. "Ganska duktig, vad faseeen amanda". Nä okej, känner mig nöjd och stolt. Engelska är väl ässet i min rockärm.

Ikväll har jag diskuterat politik (och en hel del annat) med Cajsa. Vi pluggade inför de kommande samhällsprovet. The final one! Allt hänger på detta. Känns det som. Oh my vad nervös jag är.

Nu ska jag duscha min lilla kropp och sen sova gott. Så sov gott my friends (and enemies, if I have any)
Kommentarer
Postat av: Elin felin

Jajjemänn! Det var jag... Här ska vi inte ha några sådana tankar! Tack för dina fina ord tillbaka, de behöver jag just idag ;)



Du får ju bevis på bevis hur himla duktig du är i skolan och sen vet vi ju hur bra du är annars också utan att ha det på papper =)



Kram på dig!

2012-05-31 @ 16:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0