2012-05-29, 22:20

Är så stressad just nu. Vill bara dra täcket över huvudet och sova. Sova, sova, sova. Är så trött. Men så fort jag landar på kudden börjar tankarna fara omkring. Än det ena än det andra. Jag vill lyckas med allt. Och jag vill göra det bäst. Bäst eller så inget. Det ligger där och gror. Allt. Ständigt i mina tankar. Även det som ligger framför. Jag måste göra det och det. Förbättra det där och slipa ännu mer på det här. Jag vill kunna vara stolt över det jag gör. Känna att det jag gör är bra. Och att det duger. Att jag duger. För jäklar. Jag är så inte dålig som jag tror. Bara lite sämre än vad alla andra tror. Jag vill klara det. Men jag känner inte orken. Den har runnit iväg och gömt sig långt där borta.

Ska inte virra mer nu. Det räcker för er.
Ska istället fokusera på skolarbetet. Och min tekopp.
Sovgott.
Kommentarer
Postat av: Elin felin

Men Amanda!

Du är ju superbra på det du gör och du ska vara himla stolt över det OCH hur du är som person!

Jag håller inte alls med om att du är sämre än andra tror!!!!!!!!!!!! Du är så bra som just du kan vara, och så är det för varje annan människa du möter. De som verkar vara perfekta gömmer oftast något under ytan... Glöm inte det!

Om du inte genast tar åt dig av mina ord så kommer jag till Mossen och rycker upp dig ur de här funderingarna! BOKSTAVLIGEN!



Fina fina Amanda!

Kram på dig från din bästaste vän <3

2012-05-30 @ 19:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0