2012-03-30, 19:10


Sitter och filosoferar här på golvet in my room. Nella vandrar av och an, som vanligt. Blir aldrig riktigt klok på den hunden. Av någon underlig anledning hamnar jag nästan alltid här på golvet. Trots att det finns fyra stolar och en säng här inne. Så vi passar nog gode bra ihop, jag och Nella. (Kul info ens, intresseklubben antecknar....)

Efter skolan idag for jag och några av mina tjejor in till stan och fikade. Mina vänner är så jäkla fina. På tal om det så ska jag umgås med några fina tjejer ikväll. It will be very niiiiiice. Himla tur för dem att jag hunnit ta en dusch och gjort mig liiiite snyggare. Min tidigare uppsyn var bedrövlig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0