2012-03-24, 00:23

Mycket som svävar förbi i huvudet. Mycket jag saknar, och mycket jag älskar. Många jag saknar, och många jag älskar. På ett sätt vill jag gå tillbaka i tiden, göra om och göra rätt. Men det funkar inte så. Och varför skulle jag vilja, egentligen. För allting som sker händer av en orsak och vi lär oss allting någonting av allt. Jag kan dock inte hjälpa att jag många gånger fortfarande saknar det som fanns då. Det vi gjorde och hur allting var. Allt var så självklart och himla mycket lättare. Vi kan försöka förändra det nu, men det blir aldrig som förr. Det som en gång varit kommer inte åter. Bytt är bytt och gjort är gjort. Ibland saknar jag allt så mycket att jag får ont i magen, och hjärtat. Jag vill bara gråta och skrika. Och ha någon som tröstar med kramar och fina ord. Men det blir inte så heller. Det funkar inte så, heller. Livet är så tokigt och känslor kan förändras på ett ögonblick, även om man inte vill något hellre än att det ska göra motsatsen.

Jag blir inte riktigt klok på mig själv just nu. Tror det är bäst jag somnar. Blir nog en bättre dag imorgon.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskling.....<3

2012-03-24 @ 09:01:11
Postat av: cajsibajsi the best

Du e bra allt fin du. Jag älskar dig av hela mitt hjärta!

2012-03-27 @ 00:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0