2012-03-25, 20:09


Har bara sovit, ätit och myst hela helgen.

För er som vill veta lite mer specifikt:
I fredags slutade vi tidigt så då åt jag lunch med Cajsa och Felice på arbaillo, sen traskade vi en sväng på stan. När jag sen kom hem föreslog jag den brillianta idén om middag på furuborg.. Så vi styrde kosan dit och åt riktigt god italiens buffé. Sen låg jag i soffan med glass och frukt resten av kvällen. Hann även pussa på min favoritkille.
Igår städade jag, renbäddade och höll på i mitt rum. Sen for jag och mami till Linda, Micke och barnen. Busade, kramades, surrade och drack te. Som vanligt, älskar det. Spenderade resten av kvällen med finafina Charlotte.
Idag har jag sovit. Och lyssnat på musik.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0