2012-06-09, 20:00

Har sen sist åkt på ännu en släng halsfluss, not so fun. Haft hööög feber och inte orkat röra ett finger. Missade sista skoldagen och en myskväll med min finaste klass. Igår hade vi klassfest och jag hade gett mig fan på att inte missa den. Så det gjorde jag inte! Riktigt roligt. Love BF2(3)A!!!

Idag har jag hängt med Felice på loppis och kupan. Hann även med lite mat. Det var nice! Sen har jag promenerat min hund, städat, diskat och varit allmänt husfruig. Nu väntar jag på Charlotte och Amanda. Vi kör på pyjamasparty istället för challenge.. Min hals och kropp orkar inte det.

Förövrigt så är jag nu inne på mitt allra sista sommarlov. Can you believe it? I och för sig börjar jag jobba på måndag. Men ändå!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0