2012-06-24, 12:55

Känns inte alls som att det är helg. Igår var det fest hos grannen och jag tänkte att de hade valt en konstig dag för det. Sen insåg jag att det var lördag. Hej dygnsvild.

Jag har jobbat hela helgen och inte kunnat njuta av den allt för mycket. Delad tur alla dagar. Inte så skoj.
 
Dock så gör det där ingenting. Vet att jag tjatar om det. Men igår. Igår fick jag äntligenäntligenäntligen träffa världens finaste greklandsresenärer. Tror aldrig jag cyklat hem från mormor och morfar så snabbt. Det var så underbart att krama på dem. Prata med dem. Älskade älskade. Nu är allt fulländat, livet komplett. Njöt varje sekund av Stellamyset och Lucasbuset, Lindasurret och Micketjoet. Var dock tvungen att fara efter ett tag, jobbade kväll. Men mitt goda humör följde med och jag surrade nog halvt ihjäl mina vårdtagare.
 
Har även hunnit med trevlig och god midsommarlunch i Pitsund, Cajsahäng, mys med min far och syskon och en del annat. Har knappt varit hemma någonting alls så nella är oerhört sällskapssjuk just nu. Så jag ska lägga mig bredvid henne i soffan och vila en stund, är galet trött. Aldrig varit med om dess like. Är en zombie. Tack och lov för morgondagen, då jag är ledig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0