2012-06-21, 15:38

Gourmet lunch a la matlåda. Inte dagens dock, idag åt jag på Hawaii. Much better! Åt en dagens, fläskfilé, pommes och beaaaaa. Mums!
När vi sen kom hem fick jag ett il och började städa mitt rum. Grundligt. Skönt såhär efteråt, för nu är det fiiiiint.
Jag ska strax rulla mot jobbet. Jobbar till 20.15 och sen ska jag svänga förbi mina morföräldrar. Hörde någonting om mat. "Stackars lilla barnbarn, ska jobba hela helgen lång." Så de gör de dem är bäst på. Göder mig. Jag klagar dock inte!!
Senare ikväll kommer Cajsa hit och sover på mitt rena golv, eller om jag är snäll och låter henne krypa ner bredvid mig. Vi får se vilket humör jag är på... Garanterat bra. För vet ni vad? Imorgon är det fredag. Den fredag som jag gått och väntat på i många långa veckor. Imorgon är det idag!!! Kan knappt vänta. Ska krama på mina små kärlekar tills de blir less, för det lär jag aldrig bli.
Hamnade visst lite utanför ämnet. Som vanligt...... Hehe. Nä ni, nu ska jag hoppa på cykeln. Talk to you later.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0