2012-07-07, 16:51

Bilder, det trodde ni väl aldrig att jag skulle bjuda på. Är inte så bra på det. Men nu så. Några stycken i alla fall! Från den gångna veckan. Haft en riktigt bra vecka som innehållit allt det bästa. Vänner, hemmakväll, klassfest, barnvaktning, jobb. Och massa annat fint. En toppenvecka! Hoppas på flera såna.
Igår hängde jag som sagt var i norrfjärden. Lisa, Felice och jag drog oss till stan efter att alla farit. Jag och Lisa for på lite äventyr och sen somnade jag vid tre. A good night!
Nu ska jag och mina syskon åka och handla lite food. Ikväll ska jag hänga med min kusin. Bra avslut på helgen. Jobbar imorgon, så i mitt huvud är det söndag idag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0