2012-01-17, 22:43


Idag har varit en himla bra dag, den bästa på ett tag. Varför vet jag egentligen inte, men bra har den varit. Ätit på thai med Cajsa och Josefine, skrattat med finaste vännerna, sovit, surrat med mami, lyssnat på musik och druckit te. Precis vad som behövdes med andra ord!

Skolveckan är slut och praktiken väntar resterande dagar. Förhoppningsvis ordnar sig allt gällande den, har blivit lite tjorv.

På fredag fyller min fina lillebror 16år och min kusin hela 20. Tyvärr blir det bara 16års kalas för min del, men bättre än inget. Right? Jag ska med andra ord äta tårta, dricka te och kramas hela fredagen. Längtar! På tal om det så måste jag och min syster slå våra kloka ihop gällande present. Inte det lättaste..

Nu ska jag krypa ner under täcket med en ny bok. Sovgott!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0