2012-02-20, 17:27


Gammal bild, idag är jag ful och ser ut som en 12årigpojke..
Inte för att jag är så satans snygg här, men ni fatttttttar.

Hellllllo damer och herrar! Är på så sjukt bra humör just nu, can't belive it. Lyssnar på lite good music och pluggar teori. Känner mig grymt taggad inför körkoooortet. Sjuk tanke.

Anyway, har haft en grym helg. På fredagskvällningen drog jag på kalas och därefter styrde jag bilen mot bowlinghallen, där jag blev spöad. Hängde med min Charlotte långt in på natten och pratade som bara den. Sånt är vi gode bra på.
My saturday started pretty early, min syster väckte mig med sitt skratt.. Någon som vill låna henne ett par dar??! Drog till lillpite och hängde with my friend Cajsaaaaa. Agerade frisör, käkade ananas, sov, skrattade, sov igen. ni vet, det vanliga.
Igår (söndag, för er som inte ids fundera) pluggade jag teori i väntan på Cajsa som spelade match. Mormor och morfar kom sen hit och åt porterstek. När den tredje fikafixaren sen infunnit sig så bakade vi till helgens mässa. Jag och Cajsa drog därefter ut på söndagsprommis med vovven. Riktigt mysigt att promenixa, trots att min hund är söligast i hela universum. Efter lite nyponsoppa (för min del) och porterstek (för cajsas del) så la vi oss. Somnade typ 7 år efter det, men det var bara cozyyyy.

A nice weekend with my friendssssssss.

Nuuuu ska vi äta lite mat här. Återkommer med rapporter om vad det smakar senare (eller så inte)

Ps. Sorry för att jag e så lejd, svengelsk å jobbig, men jag e så haaaaappy idag. Ds.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0