2012-02-27, 18:59

Sitter och surrar med min saknade skåning. Hon är allt bra fin hon!

Hade bästa födelsedagen. Åt middag med finaste flickorna, låg i soffan, kramades, skrattade, pratade, sov, såg gladiatorerna, flippade mellan filmer.. Hade det allmänt bra. Dem är finast de där brudarna. Mina tjejor.

Igår kom min släkt hit på smörgåstårta och fika. Det var nice. Vi åt, skrattade och pratade. Och jag fick pussa på mina kiddos.
Charlotte och Elin var även de förbi. Charlotte med bästa grejen, en barbieprinsesstårta!!!! Och ett prinsesskort. Amlotte heter barbien och hon ligger faktiskt här bredvid. Endast iklädd höglackade skor. Om man nu kan vara iklädd såna???

Idag har jag hunnit åka långfärdsskridskor, haft första NkB lektionen, spelat drawsomething alldeles för mycket och skrattat.

Allting har varit toppen sen sist med andra ord!!

Nu väntar plugg.................
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0