2012-02-24, 15:36



Bjöd mina kids på päronsplit idag, så äter resterna nu hehe.. Alla var helt lyriska och skrek taaaaaack amanda och kramade på mig. Hade lovat dem glass, för jag fyller ju faktiskt åååår.

Hade utsläppt hår, för första gången på år typ. Barnen tittade på mig och undrade vad jag gjort. Hade jag färgat det? Varför var det så rakt?? "Men du är fiiiin i alla fall amanda, bara så du veeet."
Tjejerna satt och frågade om de kunde få mitt hår, min tandställning, min skjorta, mina ögonbryn.. Why är min fråga??? Som jag kommer sakna dem.. Viiiiill inte lämna dem, vill inte...

Nu måste jag baka. Både fikafixarfika till morgondagens mässa och fika till söndagens kalas. Ska skruva upp musiken högt och sjunga falskt. Jäkla skit bara att jag inte har nå tid kvar på spotify. Har använt upp båda mina två användare och filippas, hehe...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0