2012-08-30, 20:12

Haft ännu en bra dag. Min Lisa gör att dagarna går fort. Finastefinaste. Hon, och även alla andra vänner gör dagarna bäst. Skulle inte klara mig utan dem.
Torsdagar betyder ju gympa för mig. Men idag slapp jag den. Medan mina klasskamrater hurtade sig så var jag och pratade med farbror doktorn om mina halsmandlar. Han tyckte de såg fina ut, men med tanke på allt besvär de har bringat så ryker de i alla fall. Så snart är vi identiska jag och Cajsa. Två halsmandellösa, tandställningsbeprydda lejda tjejer, that's us.
Till middag idag serverade mormor palt. Oj så satans gott. Som jag längtat. Och som jag åt. Slog personligt rekord i antalet med hela tre stycken. Vilket i alla fall för mig är oerhört många. Skulle dock lätt ha kunnat trycka mer. But I didn't.
Nu har jag pluggat engelska. Ska läsa igenom det en gång till, sen får vi hoppas att jag är fit for fight. Känns lite töntigt att säga att vi har prov imorgon. Glosorna alltså... Aja, jag klagar inte!
Kommentarer
Postat av: Lisa

love u <3

Svar: Love you too ♥
Amanda Eriksson

2012-09-01 @ 00:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0