2012-08-29, 22:35

Har precis landat i soffan efter en lång men fin dag. Breaking news bjuder, som vanligt, på lite fniss och en och annan ögonbrynshöjning. 50 cent klev just in, gode nice. Hur som helst, idag har jag gjort min livs första lasagne. Rysligt gott, om jag får säga det självt. När allt var bortdukat startade jag en bröddeg som fick jäsa medans jag tog på mig mina nya träningskläder och drog ut på en löptur. När jag återvänt hem bakade jag ut brödet, kanelknäckebröd. Efter en otroligt skön dusch tog jag på mig myskläderna, tände ljus och tillsammans med te och gott pålägg fick brödet utgöra vår kvällsfika. Nu ska jag hoppa i säng. Några sidor Håkan Nesser och sen ska jag sova gott.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0