2012-08-28, 21:48



Hello sweethearts! How's life treating you? Med mig är allt bra. Riktigt jäkla jättebra till och med. Igår fick jag tillbaka ett brev jag skrev till mig själv i mars, och oj vad deprimerande det var. Allt var grått och trist. Men inte nu hörrni. Känner att jag är galet glad mesta dels av tiden! Fråga min bror varför, hehehe........ Haha nää okejj don't. Hur som helst så är allt riktigt bra. And I couldn't be happier.
 
Förra veckan var en riktig toppenvecka! Hängde vid havet och mös med två favvisar. Kramades. Käkade middag a la turné med fina. Barnvaktade mina favoriter med världens bästa Lisa. Stekte amerikanska pannkakor tillsammans med samma fina tjej och käkade de americanstyle med lönnsirap, framför tvn med bästa vänner.
 
Igår och idag har jag varit riktigt duktig. Igår pluggade jag bort de mesta som ska göras i veckan. BAra lite engelska som ska finslipas till fredagens prov.
Idag, idag har jag städat mitt rum. Grundligt. Sen har jag gjort det alldeles höstfint. Underbart! Har även hunnit ha lite kvalitetstid med min lillebror. Hängde med honom på stan. Han följde efter mig på alla affärer som en skugga. Som tack för sällskapet bjöd jag honom på fika. Riktigt mysigt, för det är aldrig sådär. Bara han och jag. Aldrigaldrig. Så nu tog jag tillfället i akt. Han börjar ju bli stor den där killen. Går gymnasiet och grejer. Inte illa!
 
Och nu sitter jag här. Med massa tända, doftande ljus, fin musik och en rykande kopp te. Ska stänga ner datorn nu och bänka mig i soffan framför breaking news, tillsammans med lite kvällsfika. Så sovgott alla fina.
Kommentarer
Postat av: Mamma

Och mamman blir väldigt glad över att höra såna saker:) Även om vissa saker ska vara osagda!:)

2012-08-29 @ 15:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0