2012-08-20, 20:06

Första skoldagen avklarad. Eller ja, skoldag var väl att ta i.. Hur som helst så känns det bra. Tillbaka till verkligheten, som jag skrev igår. Efter skolan har jag umgåtts med min mami. Oerhört vad underbart det var. Älskar oss. Världens bästa. Det är nog de bästa jag vet, eller i alla fall nära. Speciellt när det är som idag. Underbara finafina mamma.
Ska strax styra cykeln mot min fina kusin. I och med att ensam mamma söker börjar ikväll så kommer traditionsenligt måndagkvällarna bestå av häng i soffan med henne. Hoppas hon bjuder mig på te. Är frusen och jäkligt sugen på en kopp. Bäst att röra på döfläsket nu, talk to you guys later.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0