2012-08-19, 22:07

Lyssnar på melissa och vill aldrig stänga av musiken. Det finaste jag vet. När teet mitt är uppdrucket ska jag krypa ner i min säng. Väckaren är ställd. Imorgon börjar verkligheten om. Imorgon blir vi BF3A. Jag ser framemot det sådär barnsligt mycket. Som man gjorde på lågstadiet. Då en ny mattebok var de bästa i världen. Äntligen ska jag få träffa finaste klasskamraterna, kramas och höra hur livet är. Äntligen ska jag varje dag äta lunch med mina favoritflickor och skratta tills luften tar slut. Skolan är himla fin och bra. Ska njuta av det här året, suga in allt älskvärt. Innan vi vet ordet av det så är det över. Då är allt över. Inget blir sig likt igen. Aldrig kommer det vara vi på samma sätt. Därför både längtar jag och bävar inför morgondagen. Min sista första skoldag. Men. Än är det inte över. Än har vi varandra. Tack och lov.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0