2012-08-02, 22:52

Lite blandade bilder sen sist. Som ni ser har jag ätit en hel del, druckit en hel del, både te och liite starkare drycker. Jag har promenerat i kvällsolen, myst inne i spöregnet och kurerat mig med te och tidning på jobbet. (Har åkt på ännu en släng sjuka, halsfluss/halsböld.) Har firat finaste Ida med en sväng på kalles. Och sen både hon och Sofia med hamburgare, lekar och presenter innan pdol i lördags. Har förstört mina vita converse inne på kittel och dansat mig trött med fina vänner. För att dagen efter vid halvt medvetande jobba alldeles för länge. När dagen finally tog slut tryckte jag pizza och hinkade vatten innan jag stupade i säng först av alla.
 
Imorgon jobbar jag sista (och pga. halshelvetet, andra) dagen för veckan. Och nästa vecka jobbar jag min sista för den här gången. Sen går jag på sommarlov, för att veckan efter börja om skolan. Tiden har gått så förbannat fort. Sommaren har bara farit förbi utan att jag hunnit med. Nyss satt jag där drömmande med 1000 planer, nu sitter jag här och tänker tillbaka. Massor har hänt, men samtidigt ingenting. Det är konstigt.
 
Ska inte bli nostalgisk redan, har fortfarande lite äventyr framför mig! Under min "semestervecka" så kommer jag få besök från Österrike. Som jag längtar!! Ska bli galet roligt! Fast först och främst så kommer några klasskamrater hit imorgon. Ska bli roligt att catcha upp lite och höra vad de har haft för sig sen sist.
 
Men nu allra först - sängen. Sovgott!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0