2012-04-24, 22:51


Här har ni oss. Mig och Cajsa.
(Jag är inte lika fotogenisk som henne, så detta är troligtvis den enda bilden som finns på oss två)

Om du letar efter nån som är ärlig och rak
som inte erkänner allt i efterhand
om du letar efter nån som ger mer än den tar
och nån som gör dig glad mer ofta än ibland

Jordens finaste Cajsa. Min Cajsa. På många sätt är vi så olika varandra som det bara går. Men ändå passar vi ihop som handen i handsken. Vi kompletterar nog varandras egenskaper och brister.
Hon snarkar, jag sover hårt. Hon bor i Lillpite, jag har körkort (hehe). Hon är virrig, jag är organiserad. Hon gillar att äta mat, jag gillar att laga mat. Hon är sportig, jag är den mest osportsliga som finns. Hon är mest ute och ränner, jag är en hemmaräv.
Men vi är lika på många sätt också. Vi älskar att resa. Vi älskar Melissa Horn. Vi drömmer om framtiden mest jämt. Vi är bra på att både prata och lyssna. Vi är bra på att sova, fast här är hon kanske liiite bättre än mig.

Jag skulle kunna fortsätta skriva i evigheter om hur mycket jag tycker om henne. Hur fin hon är. Hur mycket jag uppskattar henne, hur hon är och allt hon gör. Men jag ska inte göra det. Jag avslutar rätt och slätt med att säga några väl valda ord. Jag älskar dig, min vän
Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh så fint Amanda!!!

2012-04-25 @ 16:00:28
Postat av: Amanda

Tack Lisa! Du är himla fin du också ♥

2012-04-26 @ 16:20:04
Postat av: josssan

men nåååh, så fint!!

2012-04-26 @ 19:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0