2012-04-27, 15:40


Jag har just landat hemma. Har kännt mig  småstressad hela dagen. Filippa lugnade dock ner mig när jag skjutsade henne på fotboll, hon är allt bra fin.

Efter skolan så for jag och några girls in till staden. Jag stannade lite för länge, men har ändå hunnit med det jag ska göra. Mötte min farmor påväg till bilen, så följde henne till naprapaten. Har efter det hunnit äta, duscha och skjutsa fia på träning.
Nu ska jag strax till min moster och umgås en stund, innan jag rullar mot Sofia för att hämta upp några tjejer. Vi ska åka till fina bea och äta mat, bada och må. Låter som en himla bra kväll i mina öron. Och hunden har jag lovat bort, så får sovmorgon imorgon. Hejjjja vad bra min helg börjar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0