Nu har jag inte bara lördagen att se framemot, 27 september är också ett datum att längta efter!!

Sitter och väntar på att syster ska slänga fram maten. Kyckling blir det idag, mer vetjag inte. Men hon är bra i köket lilltjejen min. Så gott kan jag garantera att det blir!


Världens bästa vän aka. Elinfelin har varit här idag! Underbart :)

 

Och snart är jag inte längre hemlös, känns grymt! Lite lister och lite färg så är det klart, eller i alla fall grunden på rummet. Sen ska jag bara fylla det med massa fina och nödvändiga (såsom säng etc.) grejer.

 

Kvällen ska jag spendera i soffan, tablån är densamma som förra veckan.

 

Nu - Lite Camilla läckberg innan middagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0