2011-09-06, 16:08


Räknar dagarna....

Både igår och idag har jag varit hemma från skolan. Huvudvärken from hell och frossa, halsont och allt annat därtill.. Får hålla tummarna för att jag kan åka dit imorgon.

För tillfället är jag boendelös eller nästan i alla fall. Jag har inget rum för tillfället och mina grejer är överallt. Har ockuperat upp halva Robins rum, hela datarummet och Filippas säng. Just nu längtar jag tills allt är klart. Fast fint blir det, jättefint!!

I våran kyl trängs just nu två (olika sorters) äppelpajer, några äppelbakelser, en kryddrulltårta med äpple och äppelkräm. Äppelsäsong, månntro?

Hoppade rätt rejält mellan ämnena där känner jag.. Men just nu orkar jag inte bry mig. Skulle mer än gärna slippa sitta vid datorn just nu. Men måste plugga så har inget val.. Bäst jag återgår till det nu!
Kommentarer
Postat av: Elin felin

Jag kommer imorgon och smakar :D

Hoppas du kryar på dig!

2011-09-06 @ 17:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0