En regnig tråkig tisdag, med sista plugget för i år.



Även denna skoldag ahr gått fort. Vi fick härligt nog sluta tidigare :) Haft min sista nkA lektion, vilket känns riktigt skönt! Fick veta resultat både på provet, rapporten och i kursen. Jag är ju inte hemma när kuvertet kommer i brevlådan så vill gärna veta så många som möjligt nu :) Fast mami får öppna det sen och berätta i telifånen..

Nu ska jag skriva på mitt sista arbete för ettan, känns gudomligt skönt att kunna säga så. Mitt pluggsällskap for och solade, vilket jag också egentligen skulle behöva så likblek som jag är (!!!). Tröstar mig med lite music, en tekopp och några ryska kex. Inte helt fel faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0