att göra x4


solnedgång i indien, mammas bild

Trots min dåliga och kalla start, min huvud och magvärk samt hemska frossa så har det varit en ganska så bra dag. Vi fick sluta tidigt idag, vår lärare glömde bort oss så sista lektionen hade vi aldrig. När jag väl kom hem hade syster min gjort mellis till mig. Mina lax, creme fraichemackor och varmt gott blåbärste. Härlig hemkomst!

Något mindre kul är hur mycket vi har kvaratt göra innan vi får gå på sommarlov.
Alldeles alldeles för mycket. Känner mig oerhört stressad bara vid tanken på det. Har dock gjort som planerat och skrivit några listor. Att göra i skolan, att göra innan kandalaksha, att göra innan österrike, att köpa/fixa innan österrike och lär säkert bli någon fler. Känns bra att ha det uppskrivet och kunna bock av eftersom att jag blir klar.

Nu ska jag snabbplocka ihop i mitt rum sen plugga lite mer. Planen är att jag ska se desperate housewives ikväll och ha bockat av minst två grejer från listorna innan dess. Vi får se hur det går!
Kommentarer
Postat av: M E R E I

- fina bilder!

2011-05-03 @ 17:13:58
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: julia

fina bilder:)

2011-05-03 @ 18:33:06
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0