ännu en bild från igår, också lite esc



Tänka sig att Eric knep en bronsplats åt oss! Inte illa pinkat, bästa svenska resultatet på år och dar. Är dock lite irriterad över de där sista poängen som Italien fick, annars hade vi varit silvermedaljörer. Aja, finns värre saker här i världen. Med tanke på all hjälp Azerbaijan har fått från Sverige så kan vi ju vara stolta över att det var just dem som slog oss :)

Nu sitter jag med forex, sas och victorias secrets uppe, en härlig blandning.. Har lite som behöver kollas upp på de två första. Idag ska jag plugga, har en del som måste göras. Känner mig faktiskt riktigt peppad för att ta tag i allt och stryka en massa från min lista så förhoppningsvis är jag flitig.

Var så jäkla kul att göra glass igår så tror jag gör en till sats idag! Den jag gjorde igår tog slut, kanske inte särskilt konstigt med tanke på att vi var kring tio pers och jag hade gjort ungefär en liter..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0