tisdag 10 maj 2011


kiwi och korsord - gode bra kombination

Efter middagen tog jag mig en lite powernap på soffan i uterummet. Sen  for jag och pappa ut och övningskörde ett tag. Vi hämtade bland annat ut min klänning! I'll show you guys tomorrow :) Man kan ju inte komma ut från tio till tolv utan en tidning så jag hade en styleby under armen. Vi for en sväng och tog en fika hos per och helena, trevligt värre. Anne far till Paris på fredag och jag är lite lagomt avundsjuk om vi säger så..

Nu ska jag gp och lägga mig hade jag tänkt. Börjar nio imorgon och slutar vid lunch. Ska vara hos tandläkaren 12.00 och jag behövde inte komma tillbaka nå efter det. Tror ändå vi slutar ungefär då dock..

Ska strax gå och lägga mig, men fastnade i scrubs. Förjäkla roligt :)

Sovgott på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0