what to do?!


a while back I ate this as a night snack..
(varför är det såå mycket roligare att skriva på engelska?)

Gårdagen, natten och morgonen var mysig och spenderades med några av de finaste människorna jag vet.

Igår städade jag ju rummet och idag har jag passat på att städa datorn. Skönt med lite ordning även här. Kanske tar garderoben nu också? När jag ändå är igång :)

Tror att jag måste ta tag i lite plugg istället. Har en hel del matte som jag verkligen borde göra. Eller så skiter jag i allt sånt kokar lite te, skär en fruktsallad, sätter på en film och har lite skön alonetime. Det kändes mest lockande faktiskt :)

Fast allra först en lång varm dusch.
Kommentarer
Postat av: Kelly

Hej tjejen! Det är bara att låna på! Ja, klänningen är SÅ fin! :-) kram!

2011-05-01 @ 16:10:59
URL: http://kellybiddle.se
Postat av: L i n n e a s b l o g g

sv: klänningen är lånad av en kompis men ja tror de e H&M:) har tyvärr ingen bättre bild..

2011-05-01 @ 17:06:02
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0